Gambar – 50 Ayat Pickup Line Cinta

Gambar - 50 Ayat Pickup Line Cinta

Apa beza awak dengan HABUK?
Erk…tak tahu.
Habuk melekat di mata saya, tapi awak melekat di hati saya

Awak cuba kira 1 sampai habis….
Ala…. tak habis laa..
Haaa, macam tu lah sayang saya kat awak. Takkan habis

Awak nak tahu tak apa beza peti ais dengan awak?
Apa dia?
Peti ais sejukkan air. Tapi awak sejukkan hati saya

Awak cuci muka pakai gula ke?
Ehh, taklah. Kenapa?
Sebab muka awak nampak manis hari-hari

Gambar - 50 Ayat Pickup Line Cinta

Awak, saya dah tak sabar nak makan.
Nak makan apa?
Makan nasi minyak kitalah

Awak….saya takutlah.
Takut apa?
Saya takut kehilangan awak

Jauh termenung. Awak termenungkan apa?
Saya tengah tenung memikir masa depan kita

Remember me? I am Joe
Joe mana?
Jodoh awak

Rumah apa yang paling indah?
Rumah banglo
Salah!. Rumah paling indah adalah rumahtangga yang bakal kita bina

Awak nurse ke?
Ya, saya nurse. Kenapa?
Kalau macam itu, nescaya awaklah jodoh saya

Awak ni ibarat matahari. Saya pula ibarat aiskrim.
Sebab bila awak senyum, saya pula cair.

Gambar - 50 Ayat Pickup Line Cinta

Awak asal mana?
Saya asal Johor.
Salah! Awak sebenarnya asal dari tulang rusuk kirii saya.

Walaupun makanan kat Pasar Malam semua sedao, tapi sedap lagi mata ini memandang awak.

Kita nak kemana ni?
Nak ke hati awak

Nak tahu apa persamaan awak dengan azan Maghrib? Dua-dua saya tunggu.

31 Ogos nanti boleh ke saya nak pacak bendera kat hati awak?
Sebab apa?
Sebab disinilah lahirnya sebuah cinta

Gambar - 50 Ayat Pickup Line Cinta

Hai awak, saya ada tugas untuk awak.
Tugas apa?
Tugas awak adalah untuk menjaga hati saya

Mereka sibuk nak pilih pemimpin untuk masa depan negara.
Tapi, saya sibuk nak pimpin awak untuk masa depan kita

Tahu tak apa beza awak dan jerebu?
Apa dia?
Jerebu masuk hidung saya, awak pula masuk dalam hati saya.

Baca: Kata Kata Cinta Sejati Untuk Kekasih

Awak tak penat ke?
Kenapa?
Hari-hari awak asyik berlegar-legar dalam kepala saya.

Awak, tudung awak cantik. Tapi sayang…..
Saya kenapa?
Akhirnya awak panggil saya sayang juga

Awak jangan lupa tau.
Lupa apa?
Jangan lupa yang saya ini milik awak

Saya sangka saya akan buta.
Sebab awak lebih bersinar daripada matahari

Abang nak ikat tepi atau ikat mati?
Lepas tengok awak, tiba-tiba abang nak ikatan yang sah

Awak ni pelumba lari ke?
Dari dulu saya cuba nak kejar awak, tapi tak dapat-dapat

Saya nak minta sesuatu boleh?
Nak minta apa?
Minta-minta lah awak jodoh saya

Saya tengok awak ini haram semacam je.
Apa kata saya halalkan awak

Baca: Selamat Malam Sahabat Quotes Bahasa Melayu

Boleh tak saya nak berbuka puasa dengn awak?
Kenapa?
Setahu saya, sunat untuk berbuka puasa dengan benda manis nie

Balik kampung tak tahu ini?
Tak. Sebab saya dah lama berkampung di hati awak

Apa beza awak dengan mahkota?
Emmm tak tahu
Mahkota bertahta di kepala. Tapi, awak bertahta dihati saya.

Awak ni magnet ke?
Sebab dari duli i tertarik dengan U

Nampak barang saya jatuh tadi?
Barang apa?
Barangkala saya dah jatuh hati kat awak

Awak ni mesti arkitek kan?
Sebab awak dah bina istna cinta dalam hati kita

Dik..pisang goreng seringgit. Tak nak cheese
Ok bang.
Tapi, nak kiss

Kalau dapat hati lembu, saya tak makan sangat.
Tapi, kalau hati awak, saya bawa ke jinjang pelamin

pickupline 2020, pickup line makanan, pantun pickup line, pickup line sepahtu, ayat pickup line deep, teka teki pickup line, pickupline agama, pickup line sekolah, Gambar – 50 Ayat Pickup Line Cinta  Gambar – 50 Ayat Pickup Line Cinta 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *