Bergambar Ayat Pickup Line Malaysia Terbaik

Bergambar Ayat Pickup Line Malaysia Terbaik

Awak tahu tak apa beza awak dengan api?
Apa dia?
Api cairkan lilin. Awak cairkan hati saya

Awak tahu tak apa beza awak dengan Nippon Paint?
Tak tahu. Apa dia?
Nippon Paint mewarnai dinding. Tapi awak menarnai kehidupan saya

Bertuah awak nie. Cantik. Pandai. Tapi, satu je yang awak tak ada
Apa dia?
Awak takde saya.

Bergambar Ayat Pickup Line Malaysia Terbaik

Baca: Gambar – 50 Ayat Pickup Line Cinta

Daripada awak buat rumah terbuka untuk raya, baik awak buka hati awak untuk saya

Balik kampung nanti, kirim salam kat mak awak. Mana tahu, tahun depan mak awak naik pangkat jadi mak mentua saya.

Apa beza awak dengan sekolah?
Tak tahu. Apa dia?
Sekolah kerajaan punya. Awak saya punya.

Bergambar Ayat Pickup Line Malaysia Terbaik

Apa hukum nun mati bertemu dengan ta?
Ikhfa hakiki
Ooooo, kalau ssaya bertemu dengan awak, cinta hakiki lah ek

Orang Terengganu sebut ayam apa ek?
Ayang?
Ya saya.

Awak tahu tak kenapa buah kiwi masam?
Entah. Tak tahu
Sebab semua manisan dia ada kat awak

Awak, saya sakitlah
Sakit apa?
Sakit mencintai awak secara diam-diam

Baca: Malaysia: Pantun Cinta – Lucu, Lawak, Romantik

Mungkin saya tak sempurna di mata orang lain. Tapi, cukuplah saya sempurna di mata awak seorang sahaja.

Wahai sang angin, sampaikan rindu aku padanya. Andai rindu aku ditolak. Tiuplah rumahnya sampai roboh.

I sebelah U
U sebelah I
Tengok keyboard kalau tak percaya

Apa peta tak?
Nak buat apa?
Nak cari jalan ke hati awak

Sejak kenal awak, saya rasa tak sedap badan. Macam terkena kencing manis
Kenapa? Ada tanda-tanda ke?
Taklah. Sebab awak manis sangat

Baca: Romantik – Ucapan Hari Lahir Untuk Suami

Bergambar Ayat Pickup Line Malaysia Terbaik

pickup line malaysia, pickup line melayu, pickup line terbaik, best pickup line, ayat pickup line, Bergambar Ayat Pickup Line Malaysia Terbaik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *